неділя, 24 травня 2020 р.

9 клас Біологія.

Тема: Контрольна робота.

1.     Сукупність популяцій організмів різних видів, які взаємодіють між собою і неживою природою таким чином, що всередині системи виникають потоки речовин та енергії це:
А. популяція;
Б. екологія;
В. біоценоз;
Г. екосистема.

2. Вплив діяльності людини на природу:
А. абіотичний фактор;
Б. біотичний фактор; 
В. антропогенний фактор.

3. Вплив неживої природи на організми:
А. абіотичний фактор;
Б. біотичний фактор; 
В. антропогенний фактор.

4. Фітофтора оселилася на картоплі це приклад:
А. абіотичний фактор;
Б. біотичний фактор; 
В. антропогенний фактор.

5. Організми, які живляться гетеротрофно і не беруть участь в розкладі органіки:
А. продуценти;
Б. консументи;
В. редуценти;
Г. автотрофи.

6. Бактерії в екосистемі є:
А. продуценти;
Б. консументи;
В. редуценти;
Г. автотрофи.

7. Організми, які живляться автотрофно:
А. продуценти;
Б. консументи;
В. редуценти;
Г. автотрофи.

8. Сприятливі для організмів певного виду  інтенсивності впливу екологічного фактора:
А. зона оптимуму;
 Б. межі витривалості;
В.  зона максимуму;
Г. верхня межа витривалості.

9. При переході енергії на наступний трофічний рівень скільки % від неї використовується для продукування нової біомаси, стаючи запасеною енергією:
А. 100 %;
Б. 90 %;
В. 50 %;
Г. 10 %.

10.  Відновлення природної рослинності після певних порушень, наприклад відновлення лісу після пожежі це:
А.  первинна сукцесія;
Б. вторинна сукцесія;
В. симбіоз.

11. Назвіть тип взаємодії між бульбочковими бактеріями та бобовими рослинами:
А. мутуалізм;
Б. паразитизм;
В. нейтралізм;
Г. конкуренція.

12. Визначте правильні ланцюги  живлення:
А.   вовки – лисиці – зайці – рослини;
Б.  трава – сарана – горобці – яструб – личинки мух;
В. попелиці – рослини - хижі птахи - дрібні комахоїдні птахи;
Г. хижаки - личинки мух - коров’ячий послід - комахоїдні птахи;
Д. рослинний перегній  - дощові черви – кроти – бактерії.

Немає коментарів:

Дописати коментар