9 клас Біологія.
Тема: Контрольна робота.
1. Сукупність
популяцій організмів різних видів, які взаємодіють між собою і неживою природою
таким чином, що всередині системи виникають потоки речовин та енергії це:
А.
популяція;
Б.
екологія;
В.
біоценоз;
Г.
екосистема.
2.
Вплив діяльності людини на природу:
А.
абіотичний фактор;
Б.
біотичний фактор;
В.
антропогенний фактор.
3.
Вплив неживої природи на організми:
А.
абіотичний фактор;
Б.
біотичний фактор;
В.
антропогенний фактор.
4.
Фітофтора оселилася на картоплі це приклад:
А.
абіотичний фактор;
Б.
біотичний фактор;
В.
антропогенний фактор.
5.
Організми, які живляться гетеротрофно і не беруть участь в розкладі органіки:
А.
продуценти;
Б.
консументи;
В.
редуценти;
Г.
автотрофи.
6.
Бактерії в екосистемі є:
А.
продуценти;
Б.
консументи;
В.
редуценти;
Г.
автотрофи.
7.
Організми, які живляться автотрофно:
А.
продуценти;
Б.
консументи;
В.
редуценти;
Г.
автотрофи.
8.
Сприятливі для організмів певного виду інтенсивності
впливу екологічного фактора:
А.
зона оптимуму;
Б. межі витривалості;
В. зона максимуму;
Г.
верхня межа витривалості.
9.
При переході енергії на наступний трофічний рівень скільки % від неї
використовується для продукування нової біомаси, стаючи запасеною енергією:
А.
100 %;
Б.
90 %;
В.
50 %;
Г.
10 %.
10. Відновлення природної рослинності після
певних порушень, наприклад відновлення лісу після пожежі це:
А. первинна сукцесія;
Б.
вторинна сукцесія;
В.
симбіоз.
11.
Назвіть тип взаємодії між бульбочковими бактеріями та бобовими рослинами:
А.
мутуалізм;
Б.
паразитизм;
В.
нейтралізм;
Г.
конкуренція.
12.
Визначте правильні ланцюги живлення:
А. вовки – лисиці – зайці – рослини;
Б. трава – сарана – горобці – яструб – личинки
мух;
В.
попелиці – рослини - хижі птахи - дрібні комахоїдні птахи;
Г.
хижаки - личинки мух - коров’ячий послід - комахоїдні птахи;
Д.
рослинний перегній - дощові черви –
кроти – бактерії.
Немає коментарів:
Дописати коментар